Sunday 31 March 2013

Miss You Babe :'(



Assalamualaikum. *tak jawab dose, jawab double syg :*





Hola readers! aku kembali semule. :) hope korg x kesah. if kesah, ape aku peduli kn? x nk bace, maen jauh jauh :D 

mcm gambar kat atas tu laa perasaan aku skg :'( pade siape? haaa. tu laa yg aku nk share dgn korg semua. hope sudi bace :)

pada boyfriend? mmg laaa. tp bkn pasal die skg nie aku nk cerite kn. so, rindukn pade bf, biar aku sorg jee. xnk share share cite dgn korg semua. hohoho :D *ade baldi? nk muntah jap -_-

actually, aku rindukan kwn aku sorg nie. :( teramat sangat (failed bi) aku kwn dgn die, hampir 9 tahun. lame kan? haaa. tapi sejak kebelakangan nie, aku x tahu knpe skg nie aku mudah sentap sentap bagai dgn die :'( 

sebenarnye, sentap sentap nie bkn diri aku. aku jenis yg cool. if org buat perangai or sakit kn hati aku, xde mase nk merajuk sakan nie. tp kali nie, aku sendri x thu kenape dgn aku. sikit sikit nk merajuk. sikit sikit nk kecik hati. sdgkn die kwn aku. haihhhh

dgn bf aku, x pernah pulak aku nk merajuk sakan nie. hahaha :D mcm les pulak -___- 

oke. balek pd topik. :D aku merajuk nie, maybe aku da syg kn die mcm adik aku. ea laa kot, x kn nk anggp mcm akak. sdgkn aku yg lahir dulu. die bulan 9 and aku bulan 7. so, aku tua laa kan. hahaha. maybe bgi org laen, salah die kecik saje. tp bagi aku pulak? haihhh. 

honestly, aku x suke care die. dlu kite same same lepak. same same share masalah. same same gelak. same same sedih. but now? :'( aku x nmpk pulak same same gelak! same same ketawe! same same keluar same! :(

maybe salah aku jugak. sebab mak ayah aku bknnye bgi aku keluar mlm -__- sbb tu x dpt jalan same. tp x salah kn nk berbasi basi ayat tuu. xde laa aku nk kecik kecik hati. sentap jugak laa abai kn aku mcm aku nie bile diperlukn jee bru cari aku. hmm :'( sedihh kot. tp skg? aku da oke! :) mak ayah aku ckp, kalau die betul betul anggap aku nie kwn sehati sejiwe, susah senang same same. :D so, aku diam jee laa :)
nnt kalau aku dok cari die, anggap aku nie x ley hidup pulak tanpe kwn dgn die. so, baek diam kn jee la :(

aku paling x suke laa if org ade anggap aku nie jealous die nk kwn dgn org laen. serious laa aku ckp, aku x jealous pun. perasaan cemburu, irih hati, jealous sekecik kuman pun xde laaa. please laa jgn anggap mcm tuu. if die nk kwn dgn sape sape, kwn jee laa. cume satu jee! aku cume sentap jee care layanan die. tuu jee :)

ape perasaan korg, bile hang same same dgn kwn kau, tibe tibe kawan kau tinggalkan kau sorg sorg? x aleyh aleyh je. bkn sekali tauu. haaa. alasan, aku jalan slow sangat! well hello my dear, selame die hang dgn aku, xde pulak ckp aku nie jln slow. come on laa! jgn bagi alasan! its ok. nnt kite berlari jee. x pyh jln. boleh masuk RUNNING MAN! hahaha.

ok laa. aku sedih pulak cerite pasal die. :'( biar laa dia. aku letih. aku penat sebab menangis sebab dia. (*mcm  gedik jee. jnji x nangis sbb lelaki) :'( satu jee yg aku nk die tahu, yg aku x kn putuskn persahabatan nie. aku syg kn die sngt sngt. hanye Allah saje yg tahu syg aku nie pde die mcm mne. :) take a good care, my beloved friend, capital M. LOVE YOU A LOT.

No comments:

Post a Comment