Sunday 31 March 2013

TARMIZI (^__~)



Assalammualaikum. *tak jawab dosa, jawab double syg :*

hai pembaca yg setia. (ayat mcm ade jee yg sudi bce -__-) hari nie aku ade topik nak share dgn u olls semua! bace tau. if sudi laa. kalau x sudi, jgn buka blog aku :D







tadaaaaa!!!!! mamat kat atas tu, hensem x? hehehe. ok. ari nie aku nk share pasal die. nama dia, Muhamad Tarmizi Bin Md Zain. :) ex skola MOZAC A.K.A Sains Muzaffar Shah. (bajet jee. siap nk tulis  -_- ) dia asal Melaka. tinggal dekat Masjid Tanah. hehehe.

die lahir pada 04-02-1995. IC? maaf. itu saya tidak tahu. hahaha. :D


die nie org yg penting dlm hidup aku skg nie. :D alhamdulillah. :D syukur sangat sangat dpt kenal dgn die. tp jujur laa. kami tidak couple! tidak! ! ! couple itu kan HARAM! ! ! ! tapi kami BERCINTA. hahaha. BERCINTA itu HARUS! hahaha (ayat mcm mintak kaki)

aku sebenarnye x thu nk cite mcm mne. sorry laa kalau nmpk mcm pelik. hahaha :D tpi care die nk berkwn dgn aku, sangat sangat sweet! hohoho :D aku suka style die nk 'usha' aku. aku nie kire perempuan bertuah laa. hehehe. satu jee aku tanye pd die, die nie serius ke nk 'berkwn' dgn aku. dan die jawab, die mmg serius. hehehe :D







aku sebenarnye nk share banyak cite. tp mcm xde privacy jee pulak. hahaha. mcm cinta tiade nilai. (INI SEMUA POYO!)
tp secare jujur jujurnye, aku x nk laa berharap pada die. bukan x syg, cume x nk berharap, x nk menaruh harapan, :) sebab, if kite bercinta bagai nk gile, pasti kite akan kecewa gile. betul x? :D

so, aku x nk laa bercinta mcm budak budak yg laen. siap ckp CINTA MATI laa. CINTA TERAKHIR laa. -__- aku pulak skg, x berani nk ckp mcm tuu. sebab JODOH hanya ALLAH yg MENENTUKAN. kita sebagai hambaNya, sekadar berdoa, berusaha, redha, dan yg paling penting, direstui :)

jadi, kami bercinta sekadar sederhana. :) biar laa x sweet. biar laa x romantik! JANJI lepas nikah, PASTI akan WUJUD SWEET, ROMANTIK, DLL. hahaha :D

da da da. tu jee laa. x nk lebih lebih cite. hehehe. biar aku jee yg dpt rase kegembiraan nie :D



Dia tanya aku, pernah tengok ombak tak? aku jawan laa, yg aku pernah tengok ombak.
Lepas tuu. dia tanya aku lagi, ombak putus putus tak? aku jawab laa, ombak mana ada putus putus -__-
Nak tahu tak apa dia cakap?
Dia cakap macam tuu laa rindu dia pada saya. Yang tak pernah putus putus



SAYA SAYANG KAN AWAK. :)


No comments:

Post a Comment