Friday 19 July 2013

NOVEL, HERE I COME !

Assalammualaikum and GOOD MORNING EVERYONE! xD

Macam tak percaya jee pagi pagi buta daa buka lappy then terus update blog! now, baru pukul 8.12 pagi! mcm mimpi pulak bangun awal. opss! bkn bangun awal, x tidoe lepas sahur tdi. hahaha xD bagus jugak laman sosial skg kn? sebab bende alah nie laa aku x tido balek. hihi :D kalau x, mesti lepas solat, then membongkang sampai tengah hari! huh! -__- (FYI, ari niee jee kot aku x tido lepas subuh. hihi)


BTW, aku update blog niee, sebab nk bgthu kat korg semua yg aku daa tukar template blog aku. design pun daa lain. hihi. (siap -__-) xde laa, before this, mcm membosankan. hitam jee. -_- mcm sambut org mati pulak. -_- hah! apesal haa, tiap kali colour hitam, mesti kaitkn dgn org mati. like me. -_- hahaha xD


Act, aku x thu nk ckp ape lgi. sebab skg nie aku betul2 bosan. -_-

ohh yee! korg pernah x tengok novel nie?



dengar cerite laa, novel nie boleh tahan best tau! yg daa bace untung laa,. mcm aku, belum lgi. sebb tunggu giliran. lepas akak aku bace, baru aku. hahaha. xD

kakak ipar aku ckp laa, novel nie daa pernah keluar tv tau. means aku, dieorg daa copy paste cite nie laa. then lakon kan,. ala! siap nk explain kn kat korg! korg sendri phm kn? hahaha ;D bile akak ipar aku ckp dlm tv pun best, tuu yg lgi berkobar2 nk bace. hihi. sebelum novel nie keluar, ade satu lg novel, ape ekk tajuk die? japp, search intenet jap......


...............................................................



haaa! nie tajuk die, ANDAI ITU TAKDIRNYA. Novel nie pun ramai ckp best gile! sedihh bhai! aku x thu laa part mne yg sedih, sbb aku x bace pun. maybe nnt, aku ade duit, nak try beli. mne tahu best kan? if x best, ape lagi? jual laa balek! hahaha -_-

FYI, PENULIS DIA PUN SAMA : SITI ROSMIZAH.

 oke laa. aku nak share dgn korg novel ape yg akak2 aku daa beli. aku x keluarkn duit pun. hihi. maybe sbb tuu x dpt bace dulu. or, ikut umur kot. tua bace dulu, then baru yg muda mcm aku. hahaha. mne tahu part yg x boleh kanak2 bace, sbb tuu kot. -_- hahaha. :D

ok. nie novel nye :)








 



Bile bace sinopsis dia pun daa tahu macam best. hihi :D

sekian, TQ :*

No comments:

Post a Comment