Tuesday 16 July 2013

R.A.M.A.D.H.A.N

Assalammualaikum dan salam sejahtera salam satu Malaysia :D

fffuhhhhh.....x sangke aku laa da berape lame aku x update blog nie..agak2 daa bersarang daa aku punye blog nie.. -_- password pun aku bolehh lupee. tak gune betul -_- mcm2 masalah..daa ahh laptop adik aku nie problem...ishhh! sampai aku rase lain pulak menulis panjang2 nie..x selesa...hahaha *poyo :p

Opsss! lupe nk ucapkan pada korg semua, selamat menyambut bulan Ramadhan. :D pechuuuu! pechuuuu! pechuuuu! (bunga api) tahun nie harap korg semua puase penuh ea? mcm aku, perempuan, belum tentu boleh puase penuh. eceh! XD

Raye da nak dekat. da beli baju raye? :D aku x pyah beli....sebab daa ade jubah...jubah tuu penah pakai time abg aku kahwin..baru lg beli,..so, jimat :D kasut pun xpyh. sebab daa banyak :) abah aku mesti bising kalau beli lagi. hahaha XD

Ingat kwn2! bulan nie bulan yg mulia....so, beramal laa kamu semua ea? :) same2 laa kite kejar syurga :D lantak same org yg anggap kite nie, BAJET BAIK, HIPOKRIT and BLA BLA BLA. yg dpt dose siape? dia laa kn? kite jugak yg dpt pahale. well, pahale die transfer balek kat kite nie.. tuu pun kalau die ade pahale laa...hahaha XD jangan kite layan pulak..nnt kite pun sme mcm die..haha



FYI, aku x thu nak ckp ape lg...daa perah2 otak nie.. -___- well, bile aku rase aku nk update, aku update laa ea blog aku nie..aku bkn budak yg batak hot setiap hari nk update...hahaha :D oke. SELAMAT MAJU JAYA. oke tak kne -_- hahaha XD bye. :*

No comments:

Post a Comment