Tuesday 30 July 2013

KERJA/MY BIRTHDAY :)

Assalammualaikum salam sejahtera salam satu Malaysia. XD tak jawab dose. jawab kite syg :*


AARRRGGGHHHHH!!!!! rase rindu sangat sangat nak update blog nie!!!! XD sbb tuu pagi2 nie aku buka lappy then update blog!!! hahaha XD ea laa. almaklum laa. skg nie aku busy sangat sangat sangat. xD (bak baldi, nak muntah japp)


Haaa. yg 'busy' nie laa aku nk share dgn korg semua..siape yg x ingin nk tahu, tak perlu laa nk buka blog aku nie. :) tp daa buka kn? nk buat mcm mne. bace aje laaa. hahaha xD


oke laa. selame aku hidup nie. (poyo ayat) -_- aku x pernah kerja. :) biase laa. if nk duit pun, mintak mak abah jee. kalau x nk bgi, xdpt laa aku duit,. :(

SO? tahun nie, pertama kalinyee, aku bekerja. hihihi XD tapi selami 5 hari ajee la. alaa. sebab ade promosi hari raye jee. hahaha ;D

so, aku baru tahu mcm mne penat lelah nk cari duit :) baru aku tahu mcm mne mak abah aku cari duit nk tanggung anak2 die nie :')sangat sangat penat beb! :(

selain daripade dapat pengalaman, aku pun dpt jugak laa kwn2 baru :) seronok jugak laa dpt kenal akak2, abg2 atas kite nie :) selame 5 hari jugak laa, aku dpt tahu :) seronok tau XD

aku x thu laa mcm mne nk story mory dgn korg semua. :) tapi mmg seronok giler laa !!!!! sia sia jee penat tau bile dpt gaji :) hahaha

k laa. aku x thu mcm mne nk cite lagi, meehhh aku share gambar2 ea selame aku kerja ? :)




first day kerja :) baju skema -_-
IEKA KEFLI :)




bestie :)
second day kerja XD 




muke sye selengeh time nie :D
Model XD takde kje time nie -_-
kami kaki buli XD kesian abg zul :D abg? -_-
Model 2013 XD
gelagat kami berdua :D
gambar nie nampak aku kurus -_-
senyum sampai ke telinga -_-


kami kaki bergambar :D
siap buat jalan cerite -_-
AZIZUL RIZA IEKA :) kami pekerja :)
 kak effa :)
mamat poyo XD
gile -_- aku bukan bajet comel -_-
:)
kerja sambil bergambar :) pun boleh XD

Cabutan Bertuah :) actually bos I yg punye hadiah :) dia pinjam name I jee. :) name I banyak lucky laa! XD



 FYI. aku nk ckp dgn korg sikit nie, birthday aku tahun nie, sangat sangat bermakne ea!!!! aku dpt baju and seluar free drpde kak effa! hahaha seronok kot!! jgn jealous! :D tahun nie birthday aku best gile even dlm bulan Ramadhan. :) family aku
 siap beli kan kek :) 





tahun nie mmg best gile! :) dpt kek, dpt hadiah dari kakak effa :) thanks semua! XD :* bf balek Melaka nie, nk tuntut hadiah pulak. hahaha XD

sweet 18 :)

No comments:

Post a Comment